Przydatne informacje

Ceny biletów

Karnety

  • karnet 4 dniowy (03.07 - 06.07) - 470 zł
  • karnet 4 dniowy + pole namiotowe 7 dni (02.07 - 08.07) - 550 zł

Wszyscy posiadacze karnetów czterodniowych na Open'era, będą mogli uczestniczyć w koncercie Rihanny (7.07) bez dodatkowych opłat, a pobyt na polu namiotowym zostaje przedłużony o kolejną noc.

Bilety jednodniowe

bilety jednodniowe - 189 zł (nie dotyczy koncertu Rihanny 7 lipca)

Rihanna - specjalny koncert - 7 lipca (niedziela), dzień po Heineken Open'er Festival: 258 zł (Golden Circle), 198 zł (General Admission)

Dodatkowe usługi (dostępne tylko na altersklep.pl)

  • karnet SKM - 23 zł
  • dopłata - pole namiotowe - 120 zł
  • bilet camper - 400 zł

Bilety do nabycia w Altersklepie oraz w punktach sprzedaży sieci Ticketpro.

Rekomendujemy zakup biletów tylko w oficjalnych źródłach sprzedaży. Zakup biletu poza siecią oficjalnych punktów sprzedaży rodzi ryzyko nabycia biletu nieautentycznego i w związku z tym ryzyko odmowy wejścia na Imprezę osoby legitymującej się takim biletem.

Wymiana biletów na opaski

Bilety jednodniowe i karnety podlegają wymianie na identyfikatory w formie opaski. Z opaski może korzystać tylko jedna osoba. Uszkodzenie lub zerwanie opaski powoduje utratę jej ważności.

Punkty wymiany biletów na opaski znajdują się przed wejściem na teren festiwalu (czynne pierwszego dnia festiwalu od godziny 13.00 do 4:00, w kolejne dni festiwalu od godz. 15:00 do 4:00). Punkt wymiany przy polu namiotowym jest czynny 24 godziny. Można wymieniać tam bilety elektroniczne i wymienić bilet, jeśli wybieracie się na przedpołudniowy spektakl.

Dodatkowy punkt znajduje się przy Dworcu Głównym w Gdyni (można tu wymienić wszystkie bilety poza biletami VIP i elektronicznymi oraz karnetami z polem namiotowym) – czynne:

  • 02.07: 9:00-22:00
  • 03-05.07: 9:00-23:00
  • 06.07: 9:00-22:00

Aby uniknąć kolejki w punkcie wymiany biletów na opaski przy Dworcu Głównym w Gdyni, wymień ją przed wejściem na festiwal. Dodatkowo, w dniu koncertu Rihanny przy dworcu będzie działał punkt informacyjny i kasa biletowa, czynne w godzinach 9:00-22:00.

Pamiętaj, pierwszego dnia festiwalu większość osób wymienia bilet na opaskę. Dlatego zachęcamy do przyjeżdżania na teren festiwalu na około 2 godziny przed upatrzonym koncertem.

Biletu elektronicznego nie można wymienić na Dworcu Głównym w Gdyni. Należy przyjechać z wydrukowanym biletem i dokonać jego wymiany na opaskę na terenie festiwalu.

Karnety z polem namiotowym wymieniamy na terenie festiwalu, czyli na lotnisku Gdynia-Kosakowo.

Dobrze, skoro bilety na opaski można wymieniać 3 lipca od godziny 13.00, a w kolejne dni festiwalu od godz. 15:00, to jak mam wymienić bilet, idąc na przedpołudniową część programu?

Bilety można wymienić już od 9:00 na Dworcu Gdynia Główna (nie dotyczy biletów VIP, elektronicznych oraz karnetów z polem namiotowym). Wszystkie rodzaje biletów można z kolei wymienić w punkcie przy polu namiotowym (czynnym całą dobę).

do góry

Dojazd

Autobusy

Do dyspozycji festiwalowiczów, jak w poprzednich latach, przygotowano bezpłatne autobusy kursujące wahadłowo od Dworca Głównego w Gdyni na teren festiwalu. Kursują bez przerwy co kilka minut aż do zakończenia imprezy w danym dniu). Na teren festiwalu można dojechać również autobusami miejskimi linii 209 i 109.

W dniach 2-8 lipca 2013 częściej kursuje także linia autobusowa 510, łącząca Port Lotniczy Gdańsk z Dworcem Głównym PKP w Gdyni.

Czas jazdy w jedną stronę: ok. 45 minut. Obowiązują bilety ZKM Gdynia:

  • bilety jednoprzejazdowe: 4,00 zł normalny, 2,00 zł ulgowy,
  • bilety 1-godzinne: 4,60 zł normalny, 2,30 zł ulgowy,
  • bilety 24-godzinne: 12,00 zł normalny, 6,00 zł ulgowy

SKM

Specjalny bilet komunikacyjny trójmiejskiej Szybkiej Kolei Miejskiej na Heineken Open'er Festival kosztuje 23 zł. Można go nabyć w Altersklepie (altersklep.pl). Bilet wymienamy na opaskę na terenie festiwalu. Obowiązuje między stacjami Tczew i Wejherowo między 2.07 godz. 12:00 - 8.07 godz. 18:00.

KARNET SKM należy wymienić na opaskę SKM. - w punkcie wymiany biletów na opaski przy polu namiotowym czynnym od 2 lipca od godz. 12.00 do 7 lipca do godz. 22:00 - w punktach wymiany biletów na opaski przed wejściem na teren festiwalu od strony Kossakowa oraz od strony Babich Dołów, oba punkty będą czynne od 3 lipca od godziny 13.00, w kolejne dni festiwalu od godz. 15:00.

Uwaga! Przy wymianie należy okazać 4 lub 2-dniową opaskę Heineken Open'er Festival 2012. Warto wymienić najpierw karnet festiwalowy na opaskę, a dopiero później bilet SKM na opaskę. W dniach 2.07 lub 3.07 KARNET SKM w wersji wydrukowanej, wraz z przedstawionym do wglądu dowodem tożsamości osoby wymienionej na nim z imienia i nazwiska, upoważnia do jednokrotnego przejazdu pociągiem SKM tylko w kierunku Gdynia Główna. Kolejne przejazdy będą możliwe tylko na podstawie opaski SKM i opaski Heineken Open'er Festival 2013. Obie opaski muszą być na przegubie ręki. Opaski zdjęte lub przecięte są nieważne.

Taksówki

Na terenie festiwalu nie będzie postoju taksówek, ale taksówką można wjechać:

  • od strony ulicy Zielonej do skrzyżowania Płk Dąbka / Zielona
  • na teren festiwalu głównym wjazdem samochodowym od strony ulicy Wiejskiej (Kosakowo)
do góry

Parking

Parking na terenie festiwalu jest niestrzeżony, co oznacza, że organizatror nie ponosi żadnej odpowiedzialności za samochody oraz przedmioty znajdujące się w ich wnętrzach.

PARKING DLA OSÓB ZAKWATEROWANYCH NA POLU NAMIOTOWYM

Wjazd na parking znajduje się od ulicy Zielonej. Jest to parking płatny, dozorowany, niestrzeżony. Opłata wynosi 20 zł za każdy wjazd, czyli samochód zostawiony na parkingu bez wyjeżdżania przez cały festiwal to koszt tylko 20 zł. Parking jest czynny całodobowo od 2 lipca od godziny 12:00 do 8 lipca do godziny 12:00.

PARKING DLA POZOSTAŁYCH FESTIWALOWICZÓW

Parking dla publiczności znajduje się od strony Kosakowa od ulicy Wiejskiej (niestrzeżony, płatny). Tu również można zostawić bezpłatnie rower w wyznaczonych do tego celu miejscach. Parking jest czynny od 15:00 każdego dnia i jest płatny 20 zł za każdy wjazd. Uwaga! Samochody zostawione na noc (tzn. nieodebrane do godziny 6:00 rano) automatycznie traktowane są tak, jakby ponownie wjechały na teren parkingu.

UWAGA! W razie obfitych opadów uprzejmie prosimy o pozostawienie samochodów na parkingach w centrum miasta i korzystanie z autobusów festiwalowych. Możliwości parkowania na terenie przy złych warunkach pogodowych będą bardzo ograniczone.

W razie zagubienia biletu parkingowego należy wnieść opłatę parkingową w wysokości odpowiadającej, co najmniej stawce dziennej, według cennika, chyba, że wynajmujący udowodni, że czas postoju był dłuższy.

Na parkingu zabronione jest palenie tytoniu, używanie ognia oraz niepotrzebne włączanie i przeprowadzanie prób silników, naprawianie pojazdów, oczekiwanie lub sprzątanie wnętrza pojazdu, jak również spuszczanie wody chłodzącej, paliwa i oleju.

Czy trzeba rezerwować miejsce na parkingu?
Nie ma takiej potrzeby, miejsc starczy dla wszystkich festiwalowiczów.

do góry

Camping

Formularz, który warto wypełnić przed przyjazdem:

http://opener.pl/public/files/rejestracja_camp.pdf

Pole namiotowe

Działa od 2 lipca od godziny 12:00 do 8 lipca do godziny 12:00. Jest dostępne dla osób, które wykupiły karnety z polem namiotowym. Przy terenie pola znajduje się całodobowy punkt gastronomiczny, punkt sprzedaży napojów, bankomat oraz kasy festiwalowe, w których można nabyć bony festiwalowe

EKO PUNKT ŁADOWANIA TELEFONÓW

Dzięki współpracy z naszymi eko partnerami, na polu namiotowym jest eko punkt ładowania telefonów komórkowych.

CAMPERY

Osobom, które chcą przyjechać na festiwal camperem lub przyczepą, udostępniamy specjalną przestrzeń. Opłata za ustawienie campera/przyczepy na terenie specjalnie wyznaczonym dla tych pojazdów wynosi 400 zł brutto za camper/przyczepę. Specjalny bilet można nabyć w internetowym sklepie Alter Art. Wszystkie osoby nocujące w camperze muszą mieć karnety z polem namiotowym. Maksymalnie w camperze/przyczepie może zatrzymać się 8 osób.

Pole namiotowe jest płatne i wstęp na teren pola namiotowego mają wyłącznie osoby posiadające opaski campingowe lub odpowiedni bilet. Osoby w wieku od 4 do 15 lat mogą przebywać na polu namiotowym wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, która przy pierwszym wejściu na camping w punkcie informacyjnym podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę małoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora.

Na terenie pola zabrania się palenia ognisk, używania otwartego ognia w namiotach, używania butli gazowych, grillowania poza miejscem do tego wyznaczonym, podłączania się bez zgody w istniejącą sieć elektryczną, wnoszenia alkoholu i środków odurzających.

Na polu campingowym będzie do dyspozycji depozyt płaty 10 zł za każde pobranie.

Na terenie pola namiotowego znajdują się kabiny prysznicowe i toalety, punkt gastronomiczny, parking dla pola namiotowego - każdy wjazd 20 zł, samochody do 3,5t, sklep spożywczy 24h na dobę.

do góry

Na terenie festiwalu

PAMIĘTAJ!

Uczestnik imprezy jest zobowiązany stosować się do postanowień Regulaminu Festiwalu, którego pełna treść jest dostępna na stronach internetowych www.opener.pl i www.heineken.pl oraz na terenie festiwalu w punktach informacyjnych, gdzie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania dotyczące naszego festiwalu.

INFORMACJE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Przy Main Stage, Tent Stage, i World Stage zostaną zbudowane platformy z widokiem na sceny. Specjalnie wyznaczeni wolontariusze opiekunowie pomogą wszystkim zainteresowanym na nie dotrzeć.

NIE ZABIERAJ NA TEREN FESTIWALU

  • Aparatów cyfrowych o matrycy większej niż 5.0 MPix. oraz aparatów z zoomem optycznym powyżej 6x Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio- i wielkoformatowych itd.
  • Parasolek ze spiczastym zakończeniem (na teren festiwalu można wnieść tylko małe składane parasolki).
  • Niebezpiecznych przedmiotów (noży, ostrych narzędzi, gazu, broni, znaczników laserowych, butów o metalowych zakończeniach, etc.)
  • Alkoholu, narkotyków
  • Jedzenia i napojów
  • Zwierząt

WEŹ ZE SOBĄ

Dowód tożsamości. Szczególnie w przypadku zakupu biletu elektronicznego nieposiadanie dowodu tożsamości wiąże się z odmówieniem wstępu na teren festiwalu. Jeśli uczestnik nie posiada dowodu osobistego, może go zastąpić innym ważnym dokumentem ze zdjęciem, np. legitymacją szkolną czy studencką lub paszportem.

TOALETY I UMYWALKI:

Na terenie festiwalu będą dostępne toalety i umywalki. Na terenie pola namiotowego - kabiny prysznicowe, toalety i umywalki.

PŁATNOŚCI NA FESTIWALU

Środkiem płatniczym na festiwalu są bony festiwalowe o nominale 3 zł oraz ALTER kART - płatnicze karty zbliżeniowe MasterCard® PayPass™. Karty zasilone są nominałami w wysokości 50 i 100 zł.

Kartę prepaid ALTER kART można będzie ponownie doładować w wyznaczonych okienkach w punktach sprzedaży kart. Na terenie festiwalu jest bankomat, z którego można wypłacić gotówkę, by zasilić ALTER kARTy).

ALTER kARTy będą obowiązywać na wszystkich tegorocznych festiwalach Alter Art. Za pomocą ALTER kART można dokonywać płatności czy wypłacać gotówkę także poza festiwalami. Dodatkowo po festiwalach ALTER kARTami będzie można płacić w internecie. Za bony można zapłacić gotówką lub kartą, a ALTER kART kupić w wyznaczonych punktach na terenie festiwalu.

Na imprezę mogą wejść osoby od 4 roku życia, ale tylko pod opieką dorosłych, po nabyciu Biletów zarówno dla osoby małoletniej jak i dorosłej. Pod opieką osoby dorosłej muszą przebywać wszystkie osoby w wieku 4-15 lat. Opiekunowie zobowiązani są do wypełnienia stosownego oświadczenia (do pobrania przy wymianie biletów na opaski).

Aby uniknąć nieporozumień, pamiętaj, że członkowie Służb Porządkowych i Informacyjnych posiadają identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu zawierające: nazwę wystawcy, numer identyfikacyjny i fotografię, okres ważności, pieczęć i podpis wystawcy;

Reklamacje należy składać na adres: ALTER ART FESTIVAL SP. Z O.O., Ul. Kazimierzowska 14, 02-589 Warszawa.

do góry