przydatne informacje

Bilety i wymiana na opaski

WYMIANA BILETÓW NA OPASKI:

Bilety i karnety podlegają wymianie na identyfikatory w formie opaski. Z identyfikatora może korzystać tylko jedna osoba. Uszkodzenie lub zerwanie identyfikatora powoduje utratę jego ważności.

Punkty wymiany biletów na opaski znajdują się:

  • przed wejściem na teren festiwalu (czynne od 1 lipca od godziny 16:00).
  • dodatkowy punkt znajduje się na Dworcu Głównym w Gdyni (można tu wymienić wszystkie bilety poza biletami VIP i elektronicznymi oraz karnetami z polem namiotowym)

Aby uniknąć kolejki w dodatkowym punkcie wymiany biletów na opaski na Dworcu Głównym w Gdyni, wymień ją przed wejściem na festiwal.

CENY BILETÓW:

  • Karnet 3 dni ( 2,3,4.07.2010 ) - 290 pln,
  • Karnet 4 dni ( 1,2,3,4.07.2010 ) - 350 pln,

Ceny karnetów z polem namiotowym:

  • Karnet 3 dni z polem ( 2,3,4.07.2010 ) - 330 pln - wyprzedane
  • Karnet 4 dni z polem ( 1,2,3,4.07.2010 ) - 390 pln - wyprzedane

Ceny biletów jednodniowych:

  • 01.07.2010 - 155 pln,
  • 02.07.2010 - 155 pln,
  • 03.07.2010 - 155 pln,
  • 04.07.2010 - 155 pln,

Bilety dostępne w:

Ponadto bilety będą dostępne w kasach na terenie Festiwalu, oraz w punkcie wymiany opasek, znajdującym się w pobliżu dworca PKP Gdynia Główna.

Jeżeli masz już karnet bez pola namiotowego, a chcesz skorzystać z pola namiotowego, możesz dokupić specjalny bilet.
Dopłata - pole namiotowe - ( 1,2,3,4.07.2010 ) - 80 pln - wyprzedane

Bilet będzie ważny tylko z karnetami 3 dni i 4 dni. Bilet stanowi opłatę za osobę, nie za namiot. Liczba miejsc jest ograniczona.

Bilet parkingowy dla campera / przyczepy - ( 1,2,3,4.07.2010 ) - 400 pln (dostępny tylko w sklepie alter art)

  • tylko posiadacze karnetów z polem namiotowym mogą nocować w camperze lub przyczepie campingowej;
  • stanowi opłatę za camper / przyczepę nie za osobę;
  • liczba biletów jest ograniczona;
  • maksymalna powierzchnia zajmowana przez camper / przyczepę to 40 m2;
  • maksymalna liczba osób mieszkająca w camperze / przyczepie - 8 osób;

Bilet SKM ( termin ważności: 1.07 godz.14:00 - 5.07 godz.8:00) - 12 pln (dostępny tylko w sklepie alter art)

Bilet należy wymienić na opaskę festiwalową. Opaska upoważnia do przejazdu koleją miejską SKM na całej trasie jej kursowania w terminie: 1.07 godz.14:00 - 5.07 godz. 08:00. Tylko posiadacze karnetów i biletów umożliwiających wejście na festiwal mogą korzystać z festiwalowego biletu SKM

Mapa festiwalu

mapa terenu Heineken Opener Festival 2010

Dojazd i powrót

PRZYJAZD

Aby uniknąć oczekiwania w korkach komunikacyjnych i kolejkach do wejścia, zaplanuj swój przyjazd z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. UWAGA: Otwarty został przejazd obwodnicy na estakadę Kwiatkowskiego (port).

AUTOBUSY

Do dyspozycji festiwalowiczów, jak co roku, przygotowaliśmy bezpłatne autobusy kursujące wahadłowo od Dworca Głównego w Gdyni na Lotnisko Gdynia-Kosakowo (przystanek od ulicy Zielonej; kursy bez przerwy co kilka minut aż do zakończenia imprezy w danym dniu). Festiwalowicze posiadający karnety z polem namiotowym mogą również 30 czerwca i 5 lipca bezpłatnie dojechać autobusem miejskim linii 109.

Zarówno linia rejsowa 109 jak i nasze autobusy festiwalowe startują z dworca i dojeżdżają na Zieloną

Parking

Na terenie Lotniska znajduje się parking dla rowerów oraz dwa parkingi dla samochodów: jeden dla osób śpiących na polu namiotowym - wjazd od ul. Zielonej oraz drugi: dla pozostałych festiwalowiczów - wjazd od ul.Wiejskiej.

Oba parkingi samochodowe są płatne (szczegóły niebawem), dozorowane - niestrzeżone.

Parking rowerowy jest bezpłatny, dozorowany - niestrzeżony.

PARKING DLA OSÓB ŚPIĄCYCH NA POLU NAMIOTOWYM

Wjazd na parking znajduje się od ulicy Zielonej. Jest to parking płatny, dozorowany, niestrzeżony. Parking jest czynny 24h od 30 czerwca od godziny 12:00 do 5 lipca do godziny 12:00.

PARKING DLA POZOSTAŁYCH FESTIWALOWICZÓW

Parking dla publiczności znajduje się od strony Kosakowa od ulicy Wiejskiej (niestrzeżony, płatny). Tu również można zostawić bezpłatnie rower w wyznaczonych do tego celu miejscach. Parking jest czynny od 16:00 każdego dnia i jest płatny.

Uwaga! Samochody zostawione na noc (tzn. nie odebrane do godziny 6:00 rano) automatycznie traktowane są tak, jakby ponownie wjechały na teren parkingu.

W RAZIE OBFITYCH OPADÓW uprzejmie prosimy o pozostawienie samochodów na parkingach w centrum miasta i korzystanie z autobusów festiwalowych. Możliwości parkowania na terenie przy złych warunkach pogodowych będą ograniczone.

Na terenie festiwalu

PAMIĘTAJ!
Uczestnik imprezy zobowiązany jest stosować się do postanowień Regulaminu Festiwalu, którego pełna treść jest dostępna na stronach internetowych www.opener.pl, www.heineken.pl oraz na terenie festiwalu w punktach informacyjnych: znajdziesz tam odpowiedzi na nurtujące cię pytania dotyczące naszego festiwalu.

TEREN FESTIWALU

Teren festiwalu dostępny codziennie od godziny 16:00 każdego dnia festiwalu.

INFORMACJE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Na terenie festiwalu zbudowana została platforma z widokiem na scenę główną. Specjalni opiekunowie pomogą wszystkim zainteresowanym osobom na nią dotrzeć.

MIASTECZKO FESTIWALOWE

Na terenie festiwalu znajdują się 4 strefy gastronomiczne. W każdej znajdziesz pełną gamę zimnych i ciepłych napojów oraz szeroki wybór jedzenia, również wegetariańskiego. Szczegółowy opis poszczególnych stanowisk umieściliśmy w Przewodniku Festiwalowym, który można kupić w kasach festiwalowych za symboliczną opłatę.

OFICJALNY SKLEP FESTIWALOWY

kupisz tu T-shirty występujących artystów, festiwalowe koszulki, płaszcze przeciwdeszczowe i inne przydatne rzeczy.

TOALETY I UMYWALKI

Na terenie festiwalu dostępne będą toalety i umywalki. Na terenie pola namiotowego kabiny prysznicowe, toalety i umywalki. W tym roku dla Państwa wygody zwiększyliśmy liczbę sanitariatów.

BANKOMATY

Na terenie festiwalu oraz na polu namiotowym znajduje się kilka całodobowych bankomatów. Ich lokalizacje sprawdzisz na tegorocznej mapie festiwalu.

ŚRODKI PŁATNICZE NA FESTIWALU

Środkiem płatniczym na terenie festiwalu są karty MasterCard PayPass, w tym ALTER kART oraz bony festiwalowe. Bony kupisz wyłącznie na ternie festiwalu w kasach festiwalwych, nie kupuj ich od osób prywatnych - bony są zabezpieczone, dlatego podrobione nie będą uznawane przez sprzedawców. Karty MasterCard PayPass możesz zamówic w swoim banku - sprawdź na www.paypass.pl

ALTER kART

W tym roku kontynuujemy projekt ALTERkART, karty pre-paid PayPass wydawanej na festiwalu. Dzięki terminalom zbliżeniowym transakcja trwa 2-3 sekundy, a przy kwocie do 50 PLN nie wymaga ani PINu ani podpisu - wszystko odbywa się nowocześnie, szybko i wygodnie. AlterKarty są bezpłatne i są do odbioru w kasach na terenie festiwalu. Można je zasilic nominalami 50 i 100 PLN (uwaga: dla Waszej wygody na terenie festiwalu jest bankomat, z którego możecie wypłacic gotówke, by zasilic ALTERkART. ALTER kART będzie obowiązywac na wszystkich festiwalach Alter Art w tym i w następnym sezonie. Poza festiwalami można ich używac jak zwykłe karty płatnicze.

NIE ZABIERAJ NA TEREN FESTIWALU:

  • wnoszenia sprzętu rejestrującego audio-video oraz określonych w regulaminie aparatów foto (aparatów cyfrowych o matrycy większej niż 5.0 MPix. Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio- i wielkoformatowych itd.)
  • niebezpiecznych przedmiotów, w tym broni, petard, rac
  • alkoholu i środków odurzających
  • własnych napojów
  • zamkniętych paczek, pakunków itd.

Camping

POLE NAMIOTOWE

Działa od 30 czerwca od godziny 12:00 do 5 lipca do godziny 12:00. Dostępne jest dla osób, które wykupiły karnety z polem namiotowym. Przy terenie pola znajduje się całodobowy punkt gastronomiczny, punkt sprzedaży napojów, bankomat oraz kasy festiwalowe, w których można nabyć ALTER kART oraz bony festiwalowe.

CAMPERY

W tym roku dla osób, które chcą przyjechać na festiwal kamperem lub przyczepą - udostępniamy specjalną przestrzeń dla około 70 pojazdów. Aby skorzystać z tej możliwości prosimy o wysłanie maila na adres camping@alterart.pl.

Pole namiotowe znajduje się na terenie Lotniska, 400m od Sceny Głównej, na wygrodzonym, strzeżonym terenie. Na terenie pola namiotowego dokonujemy rejestracji mieszkańców. Pole namiotowe wyposażone jest w toalety i kabiny prysznicowe. Pole dostępne tylko dla osób, które posiadają wykupiony bilet z polem namiotowym. organizatorzy udostępniają także punkt ładowania baterii telefonów komórkowych.